Warning: getimagesize(/home/voila037/public_html/wp-content/uploads/2015/08/logovoila2.png): failed to open stream: No such file or directory in /home/voila037/public_html/voila/wp-content/themes/bridge/title.php on line 85
 

PETIT VOILA- Francuski dla dzieci

Nauka francuskiego poprzez zabawę dla najmłodszych i tych troszkę starszych

Metoda Petit VOILA

Zabawa

Każda aktywność proponowana na zajęciach ma formę zabawy. W ten sposób dzieci łączą naukę języka z przyjemnością i chętniej podejmują działania.

Ruch

Zgodnie z założeniami Metody TPR (Total Physical Reaction) wszelkie działania poparte są ruchem czy gestem, którego dzieci tak bardzo potrzebują. Wówczas dzieci więcej rozumieją i szybciej zapamiętują.

Zmysły

Aby proces nauczania i uczenia przebiegł efektywnie staramy się dotrzeć do wszystkich zmysłów. Pragniemy aby dziecko poczuło na wiele różnych sposobów co znaczy głośno i cicho, jak pachnie pomarańcza czy też, żeby mogło samo ulepić zwierzątko z plasteliny. Tak bogaty repertuar aktywności sprzyja pozytywnej atmosferze, ułatwia zapamiętywanie, urozmaica zajęcia.

Francuski

Lektorzy na początku zajęć “odlatują” wraz z dziećmi w podróż do Francji. Zaczynają wówczas mówić tylko po francusku i zachęcają dzieci do tego samego. Wszystkie działania poparte są gestem czy ilustracją, więc dzieci doskonale rozumieją co dzieje się na zajęciach, a dzięki temu szybko zaczynają się komunikować i  funkcjonować w języku francuskim.

Dynamika

Mając na uwadze krótki czas koncentracji dziecka proponowane aktywności są krótkie, a ich forma różnorodna. Przeplatamy ruch, muzykę i  aktywności plastyczne. Dzięki temu czas na zajęciach mija bardzo szybko i dzieci nie mają czasu na nudę.

Powtórzenia

Aby dziecko dobrze zrozumiało i zapamiętało nowe wyrażenia, słowa, zwroty wprowadzamy je w wielu różnych kontekstach i często do niech wracamy. Dziecko czuje się pewniej słysząc to co już zna i  chętniej powtarza.

Przede wszystkim dziecko

Każdy maluch jest inny, inaczej lubi się bawić, inaczej zapamiętuje. Naszym głównym celem jest zachęcenie dziecka do języka francuskiego, ale we własnym tempie. Doskonale rozumiemy, że niektóre dzieci szybko zaczynają mówić, inne słuchają i rozumieją, ale faza cicha (silent period) kiedy to dziecko nie odzywa się jeszcze w języku obcym może być dłuższa.

W czasie zajęć dzieci są nagradzane i doceniane, a różnorodność aktywności sprawia, że każde dziecko może pokazać swój talent czy wykazać się w tym co lubi robić.

SONY DSC
Dlaczego francuski? Dlaczego tak wcześnie?
  • otwarcie na wielojęzyczność i wielokulturowość
  • rozwijanie plastycznego aparatu mowy
  • inwestycja w przyszłość dzieci
  • rozwijanie świadomości społeczno-kulturowej
  • pozytywny wpływ na ogólny rozwój umysłowy dziecka

Terminy zajęć

Grupa wiekowa

Termin

Dzień

Godziny zajęć

Ilość godzin

Cena

3 – 4 latki

21.09.2016 – 8.02.2017

środa

16:00 – 16:50

20

769

24.09.2016 – 4.02.2017

sobota

10:00 – 10:50

18

699

20.09.2016 – 9.02.2017

wtorek / czwartek

17:10 – 18:00

39

1499

5 – 6 latki

22.09.2016 – 9.02.2017

czwartek

16:00 – 17:00

20

769

24.09.2016 – 4.02.2017

sobota

11:00 – 12:00

18

699

19.09.2016 – 8.02.2017

poniedziałek / środa

18:10 – 19:10

39

1499

7 – 8 latki

20.09.2016 – 7.02.2017

wtorek

17:00 – 18:00

19

769

24.09.2016 – 4.02.2017

sobota

9:00 – 10:00

18

699

24.09.2016 – 4.02.2017

kontynuacja sobota

13:30 – 14:30

18

699

20.09.2016 – 9.02.2017

wtorek / czwartek

18:10 – 19:10

39

1499

9 – 10 latki

24.09.2016 – 4.02.2017

kontynuacja sobota

12:15 – 13:15

18

699

24.09.2016 – 4.02.2017

sobota

8:00 – 9:00

18

699